dinsdag 6 december 2016

kerstkaartenslinger bij My Bestie Dutch Girls designs

Goedemorgen lieve bloggers,
By My Bestie Dutch Girls Designs hebben we de maand december een leuke special. Iedere dag laat een DT-lid of een gastdesigner een kaart zien met een bepaalde kleuren. Vandaag is het mijn beurt met een kaart in de kleur grijs en roze. 


Ik heb een schudkaart gemaakt met een snowglobe van My creative expressions. Het afdrukje blijft één van mijn favoriete digi's en kun je <<hier>> vinden. Het papier is van Joy, de takjes zijn van memorybox en de bloemen heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design en roze vellumpapier. 
Komen jullie morgen weer op het blog van My Bestie Dutch Girls kijken? Dan is één van mijn collega's aan de beurt met een mooie creatie. 
Liefs, Cindy

6 opmerkingen:

  1. Wauw! Prachtig! Mooi in deze lieve kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is ditb Cindy, mooi van kleur, je hebt de digi schitterend ingekleurd, wat zal die mooi staan aan het kerstkaartenlint.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Prachtig ingekleurd en erg leuk met die schudglobe Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, mooie digi en een hele mooie kleurencombinatie. Je kaart hieronder is een schatje, wat een lieve digi. Wat een werk zal je kaart met al die zilveren kraaltjes zijn geweest maar het resultaat is er dan ook naar.
    Je versierde broodplank is geweldig, dat is nog eens een mooi cadeautje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel mooi uit Cindy zo met de sneeuwbol op de achtergrond.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy