maandag 5 december 2016

Mijn eerste creatie voor het Scrapbook Stamp Society Blog

Goedenavond lieve bloggers,
Vandaag mag ik jullie mijn eerste creatie laten zien voor het Scrapbook Stamp Society blog. Zo gaaf dat ik deel uit mag maken van dit designteam. Mijn eerste creatie is een kerstkaart. Gemaakt met het blok een Christmas carol van Joy. Heel makkelijk zo'n stansblok. De digi kun je hier vinden. Ik vind het zo'n schatje, echt een lief gezichtje. Ik heb deze afbeelding ingekleurd met copics, de muts is bewerkt met stickles. Ik wens jullie allemaal een hele fijne sinterklaasavond.
Liefs, Cindy


7 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart! Heel mooi gemaakt en prachtig ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Cindy, mooi gekleurden mooie details.
    Een mooie binnenkomer bij Scrapbook Stamp Society blog.
    Slaap lekker.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja wat leuk! Supermooie kaar weer Cindy!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dot van een kaart Cindy en ook in deze mooie kerstkleuren...prachtig!!!
    Een hele mooie binnenkomer bij SSS..de kop is eraf zeggen ze dan hè!
    Groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Cindy,
    en wat een leuke digi ( en super ingekleurd)
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy