donderdag 1 december 2016

Nieuwe challenge bij My Bestie International

Goedemorgen allemaal,
Dit is mijn eerste creatie voor vandaag. Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij My Bestie International.  Het thema is alles mag met de optie kerst. Superleuke challenge toch voor deze tijd van het jaar? Ik heb dit keer een mdf broodplank gepimpt. Eerst in de witte gesso gezet en toen bewerkt met designpapier van Studiolight. De digi heb ik ingekleurd met copics en kun je <<hier>> vinden. ik vind de digi's met de dichte ogen toch zo leuk..... De bomen zijn van een mal van creative expressions. De sterren zijn van hout en komen uit de voorraad, net als de zilveren kerstroos. De takjes erachter zijn van Marianne design. Er zijn weer superleuke digi's te winnen. Heb je zin en ben je nog niet klaar met de kerstkaarten? Dit is een leuke challenge om aan mee te doen toch?

Strakjes kom ik nog een keer langs....

Liefs, Cindy


5 opmerkingen:

  1. Wow dit is mooi zeg, wat leuk bedacht om een broodplank op te pimpen, je hebt weer prachtig gekleurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke creatie Cindy...mooi gedaan en deze Besties zijn inderdaad erg lief!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Cindy,
    heel leuk om de broodplank als achtergrond te gebruiken, hele leuke digi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Cindy, you can bring this out each year.
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is gewoon een écht kadootje zo, prachtig! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy