donderdag 1 december 2016

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag kom ik voor de tweede keer bij jullie terug vandaag. Dit keer om de nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog aan te kondigen. Dit keer was het aan mij de eer om het thema te bedenken. Ik heb gekozen voor het thema "gebruik zilver op je kaart" en natuurlijk moet je creatie geborduurd zijn. Dit is mijn voorbeeld geworden:

Het patroon is geborduurd met zilveren kraaltjes en komt uit een boekje van Marga van Dijk van Belzen. Het plaatje is van Wekabo. Meedoen kan tot en met 31 december 2016 23.55 uur. Er is natuurlijk weer een gave prijs te winnen. Neem eens een kijkje op het blog voor de prijs en de prachtige voorbeelden van mijn DT-collega's.

Fijne dag allemaal,

Groetjes, Cindy

9 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK vind je kaart prachtig Cindy. heel mooi met alle zilveren kraaltjes. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer veel werk van gemaakt Cindy, het resultaat is schitterend, gaaf met al de zilveren kraaltjes.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee maar wat een werk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Leuk zo met dit patroon Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha en ik maar zoeken naar het borduurwerk...tot ik las dat je al die zilveren kraaltjes op je kaart geborduurd had..wauw Cindy wat een werk maar wel héél mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o, wat een werk moet dat zijn geweest Cindy ik krijg er al de kriebels van. Maar het ziet er wel super mooi uit. Ook het kaartje van hieronder ziet er super mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo wat een bijzonder patroon en wat een werk. Heel chique kaartje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Elegante kaart Cindy en wat een werk al die kraaltjes! Ook je gepimpte broodplank is prachtig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy