donderdag 15 december 2016

Reminder Bestie International

Goedemorgen allemaal,
Gisteren hoorde ik dat er een griepvirus heerst. Ik denk dat ik het zelf ook een beetje te pakken heb, ik heb echt vreselijke keelpijn, ben verkouden en loop de hele dag te hoesten. Ik hoop toch echt dat het verder overwaait.....
Vandaag kom ik langs met een creatie om jullie te  herinneren aan de lopende challenge van My Bestie International waar het thema is: alles mag met de optie Winter / kerst. Leuke opdracht toch? en niet te moeilijk....



Dit schattige meisje heb ik ingekleurd met copics en je kunt haar <<HIER>> vinden. Het papier is van Maja Design en de houten letters zijn van craftemotions. Doen jullie ondanks de drukte mee? De challenge loopt nog ongeveer 12 dagen.
Liefs, Cindy

7 opmerkingen:


  1. Heel mooi en lief kaartje ☺
    Veel beterschap !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent niet de enigste meisje, ik ben er net uit, uit mijn mandje dan, de griepprik heeft dus niet geholpen, wat ben ik beroerd zeg.
    Ik word wel blij van je prachtige kaart, zo mooi gekleurd, ik vind de candy canes er ook zo leuk bij.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Prachtig ingekleurd, hoop dat je je snel beter voelt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief kaartje.
    beterschap gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaart Cindy. Ik zou haar voorbeeld maar volgen en ook lekker onder de wol kruipen. Beterschap meis.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje Cindy, en bedankt voor je kerstkaart. Alleen is mijn huisnr. 16!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy