woensdag 14 december 2016

Reminder voor Ons Borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers,
Ik ben niet zoveel in blogland te vinden. Het einde van het jaar is altijd heel hectisch op mijn werk. Nog tot eind volgende week werken en dan ben ik heerlijk vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw. Lekker uitrusten en dan met frisse moed weer aan het nieuwe jaar beginnen. Vandaag kom ik bij jullie langs met een kaart er herinnering aan de lopende challenge bij Ons Borduurkaartenblog. Het thema is: een geborduurde kaart met zilver. We hopen echt dat er nog veel deelnemers bijkomen, het zijn er nu nog zo weinig..... Dit is mijn kaart geworden:


De challenge loopt nog tot 31 december 2016 23.55 uur.
Liefs, Cindy

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een prachtige voorbeeldkaart geworden Cindy!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart! succes nog even met de drukte. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Een hele mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Leuk plaatje ook Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is weer een plaatje geworden Cindy, mooi geborduurd en afgewerkt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy