zondag 1 januari 2017

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Hallo allemaal,
Hier ben ik voor de tweede keer vandaag, dit keer om jullie  te laten weten dat er ook een nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog is begonnen. Dit keer is het thema bedacht door Trijntje. Zij wil graag een geborduurde winterkaart met een vogeltje zien. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden.


Het patroon is van Sjaak van Went en heb ik geborduurd met garen van Chrissie. Het plaatje is al heel oud en komt uit de voorraad. De challenge loopt tot 31 januari 2017 23.55 uur. ik zou zeggen neem een kijkje op het blog voor de prachtige voorbeelden van mijn DT-collega's. Natuurlijk is er ook weer een leuke prijs te winnen.

Liefs, Cindy

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je weer gemaakt...heel mooi borduurwerk erop!
    Een heel gezond en gelukkig 2017 gewenst!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoetie Cindy, verder wil ik je een creatief 2017 toewensen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige voorbeeldkaart Cindy!
    De kleuren van het plaatje heb je mooi afgestemd met de kleuren van hetborduurtje.
    Voor jou ook de beste wensen voor dit nieuwe jaar!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig geborduurde kaart met mooie kleuren!
    De beste wensen voor 2017!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je begint al weer sterk met twee challenge voorbeelden Cindy! Knap hoe mooi jullie borduren op kaarten maar laat dit toch aan jullie over, hihi Ik wens je weer heel veel moois, knutsel en blogplezier in 2017
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje! Het patroon ziet er gaaf uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy, allereerst de beste wensen voor het jaar 2017. Dat het een mooi, gezond en creatief jaar voor je mag worden :)
    Je plaatje van het vogeltje is erg mooi en ik vind het een heel mooi effect geven dat je borduursel in dezelfde tinten is gedaan. Het plaatje komt zo nog mooier over. Leuke challenge...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schitterende kaart geworden, prachtige kleuren en mooi geborduurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beste wensen voor 2017 Cindy, dat het een mooi en creatief jaar mag worden. Je begint het jaar in ieder geval goed met al die mooie kaartjes die je ons laat zien!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig nieuwjaar Cindy! Wat een beauty deze kaart met prachtig borduurwerk, ik vind dat zo knap. En de kleuren bij elkaar zijn schitterend.
    Nog een fijne week en lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En nog bedankt voor je prachtige kaart Cindy! Staat hier prominent in de kamer en ik kijk er iedere dag naar! :-)

      Verwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy