zondag 1 januari 2017

Nieuwe challenge by Mij Bestie International

Goedemorgen allemaal,
De beste wensen voor 2017! Ik hoop dat jullie Oudejaarsavond rustig en gezellig is verlopen. Vandaag ben ik in alle vroegte weer terug met deze kaart voor de challenge van My Bestie International.  Deze maand een speciale maand, want het blog bestaat vier jaar. Het thema is dan ook alles mag met de optie verjaardag.


Voor deze kaart heb ik de digi met nummer 669 gebruikt. De achtergrond heb ik gemaakt met een embossingfolder en de slingers zijn stickers die ik ooit een keer heb ontvangen via een swap. De digi is weer ingekleurd met copics. Neem gezellig een kijkje op het blog. Er zijn natuurlijk weer gave prijzen te winnen!

Tot strakjes, ik kom nog een keer terug met een kaart later vandaag.

Liefs, Cindy

2 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor 2017.
    Je kaartje is prachtig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is prachtig Cindy,zo geweldig mooi ingekleurd, top.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy