zondag 15 januari 2017

Reminder big Birthday Bash

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag een kaart om jullie te herinneren aan de grote verjaardagsviering bij My Bestie International.  Het internationale blog bestaat vier jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden. Er zijn superleuke prijzen te winnen. Voor deze reminder heb ik deze kaart gemaakt:



Het leuke model hebben jullie vast wel eens voorbij zien komen. Het papier komt uit de voorraad en is van Bo Bunny. Ik heb mijzelf opgelegd om dit jaar geen designpapier te kopen. De eerste twee weken van het nieuwe jaar is mij dat gelukt, hahaha. De mallen zijn uit de feestserie van Yvonne Creations. De digi is natuurlijk weer ingekleurd met copics.

Doen jullie gezellig mee? Op het blog kun je lezen welke prijzen er gewonnen kunnen worden en zijn de prachtige kaarten van mijn DT-maatjes te bewonderen.

Liefs, Cindy

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! mooi model. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Cindy,
    goed voornemen is dat. Dat is mij een heel jaar gelukt!! En als ik nu kijk naar mijn papiervoorraad, dan mag ik wel weer zo'n voornemen bedenken. Maar de eerste 2 weken ben je sterk gebleven! Hahahah, nog 50 te gaan ;-)
    Je kaartje is erg leuk! Mooi gekleurd. En dat model is zo ontztetend leuk! Echt een verrassing voor de ontvanger.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, schitterend gekleurd en inderdaad een leuk model. Staat ook op mijn lijst om nog eens te maken. En je voornemen is heel herkenbaar, het is mij vorig jaar bijna gelukt om geen echt papier te kopen (m.u.v. een blokje Maja), want ik kan nog wel 100 jaar vooruit ;) al heb ik wel digipapier gekocht (maar dat neemt geen kastruimte in).
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat goed dat je je al twee weken aan je voornemen hebt kunnen houden. Mijn voornemen is hetzelfde alleen mag ik een uitzondering maken voor Pion en Maja. Als zij echt iets moois bieden mag ik het kopen ;p
    Je kaart is heel leuk geworden, die binnenkant is helemaal top, ik vind het zo'n leuk model. Bestie is helemaal klaar voor het feestje en deze kleurtjes zijn heel lief bij elkaar vind ik..top.
    Fijne zondag nog..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, jee wat een voornemen van jou....in ieder geval heb ik dan ook die eerste 2 weken overleefd, maar of mij dat die andere 50 weken ga lukken???? je kaartje ziet er weer heel mooi uit en een heel leuk modelletje.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw superleuke creatie Cin
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart! Gaaf model ook. Ik probeer ook geen DP te kopen zodat er weer wat ruimte komt in mijn bakken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga je helpen om geen papier te kopen, want ik doe het nl ook niet, ik weet niet meer waar ik het moet laten, dus geen papier dit jaar.
    Je kaart is weer helemaal geweldig, héél apart is het model, natuurlijk heb je weer prachtig gekleurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi model om mee te werken hé, ik ben er ook als eens mee bezig geweest. Je kaartje is weer super leuk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en wat mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy