woensdag 15 februari 2017

Reminder My Bestie International

Goedemorgen allemaal,
Deze kaart heb ik als reminder gemaakt voor de lopende challenge van My Bestie International. Het thema deze maand is Hartjes en rood. Ik heb het papier van Authentique gebruikt en de digi, die je hier kunt vinden, ehb ik ingekleurd met copics. De hartjes rand heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons. Alles komt uit de voorraad. Het is mij nog steeds gelukt om geen papier te kopen. Ik ga het echt volhouden, hahaha.

Fijne dag allemaal,

Liefs, Cindy

foto van Cindy van der Velde.

7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart! Prachtig ingekleurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat raar, heb je je kaart te groot gemaakt, deze beauty loopt door je letters heen.
    Wat heb je de digi weer prachtig gekleurd, de liefde straalt van je kaart af.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaartje Cindy...heel romantische met dat leuke bestiemeissie erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een Bjoetie geworden..heel romantisch geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy