woensdag 1 maart 2017

Nieuwe challenge bij My Bestie International

Goedemorgen blogvriendinnen,
Het is de eerste van de maand en vandaag binnen er weer een aantal nieuwe challenges, zo ook bij My Bestie International.  Dit keer is het thema alles mag met de optie groen. Ik heb dit schattige trollenmeisje gekleurd, die je hier kunt vinden. De digi is ingekleurd met copics. Groen is zeg maar niet zo mijn kleur, dus ik vond het best moeilijk, hahaha. Het papier is van Studiolight en de rand heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons. De rest spreekt voor zich. Doen jullie gezellig mee? Mijn DT-collega's hebben ook een prachtige creatie gemaakt. Neem gerust eens een kijkje. 

Fijne dag allemaal,
Liefs Cindy


13 opmerkingen:

  1. Ook al is groen niet zo jou kleur, ik vind hem heel goed gelukt en mooi geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk die trol Cindy en prachtig ingekleurd! Je hebt jezelf heel goed uitgedaagd met de kleuren en staat echt prachtig!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Cindy, mooi van kleur, gefeliciteerd met je verjaardag....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart! weer super knap gekleurd. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Prachtig ingekleurd, het is niet te zien dat groen je niet ligt hoor. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan Cindy! Knap als groen niet zo je kleur is. En van harte met je verjaardag. Ik zag het voorbij komen op FB. Hopelijk had je een leuke dag!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief dit kaartje Cindy..
    prachtig in die groene kleurtjes en ook het Besties tempeltje is prachtig ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap om in een kleur te werken die je niet zo ligt Cindy. Het is wel een dotje hoor dat trolletje. Leuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een leuke dag gehad?
      Lieve groetjes xx

      Verwijderen
  9. Ik smelt van dit lieve trolletje, wat weer prachtig gekleurd is, ik ben weg van groen, het is weer een beeldschonre kaart.Je weet mijn adres hè.
    Je verjaardag is alweer bijna voorbij, op naar de 44.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieffie Cindy!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooh wat een leukerd Cindy
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart gemaakt met deze leuke digi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy