maandag 1 mei 2017

Hugs....

Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik voor de tweede keer vandaag. Voor mijn vorige post zie hieronder. Ook bij My Bestie Dutch Girls Designs gaat een nieuwe challenge van start.  Het thema van deze maand is alles mag en gebruik een digi of stempel waarop een bloem te zien is. Ik vind deze digi toch zo schattig. Je kunt in de Bestieshop <<hier>> vinden. De basis is gemaakt met een Dutch Doobadoomal. De digi heb ik ingekleurd met copics. De bloemen heb ik zelf gespoten met Cosmic Shimmer and bewerkt met gilding wax. De vlaggenlijn is van Joy, net als de mal van de tas. Er zijn weer gave prijzen te winnen. 

Fijne dag allemaal!

Liefs, Cindy




6 opmerkingen:

  1. Dit is helemaal een schat van een kaart Cindy, wat een leuke digi en zo mooi ingekleurd,mooie details, een pracht van een kaart.
    Die hugs krijg ik vanavond wel hè.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Cindy. De digi is heel mooi ingekleurd en de vlaggenlijn maakt het lekker feestelijk.
    Lieve groetjes Miranda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Mooi ingekleurd en gave digi Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige digi en weer zo mooi ingekleurd. En als het een DDB mal is kan je je kaart bij onze challenge kwijt!(2Sistersontheblog) Als je dat leuk vindt natuurlijk haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, leuk dat zachtgroen met blauw en een leuke vlaggenlijn. De digi heb je echt fantastisch mooi ingekleurd.
    Ook je gepimpt notitieblokje is heel erg mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy