maandag 1 mei 2017

Nieuwe challenge bij My Bestie International

Goedemorgen allemaal,

Vandaag kom ik twee keer bij jullie langs met een Bestiekaart. Soms gebeurt het wel eens dat de challenges op dezelfde dag beginnen....

De eerste Bestiekaart is voor My Bestie International. Het thema is alles mag, dit keer met de optie kant en lint. Ik heb voor deze challenge een notitieboekje gepimpt. De achtergrond heb ik gemaakt met panpastel in de kleuren groen, blauw en turquoise. Hierop heb ik diverse stencils en stempels gebruikt en ook weer bewerkt met versamarkinkt en panpastel blauw en goud. Ik heb de panpastels al langere tijd en eindelijk heb ik de tijd gevonden om ermee te werken en het is me toch leuk! Je hebt vrij snel resultaat. De Bestie heb ik ingekleurd met copics. Deze fluffy steampunk mermaid  kunnen jullie <<hier>> vinden. Het notitieboekje komt van de Hema. De ringband heb ik versierd met kant en lint. Er zijn weer gave prijzen te winnen en we zouden het super vinden als jullie meedoen!

Neem ook eens een kijkje op het blog voor de gave creaties van mijn DT-maatjes.

Tot straks!

Liefs, Cindy

4 opmerkingen:

  1. Ik heb dit notitieboekje in het echt gezien, het is werkelijk prachtig Cindy, mooi ingekleurd, mooi gedaan met de panpastel moet je meet doen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Cindy! Ik vind die achtergrond echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! En wat een mooie kleuren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy