zondag 14 mei 2017

reminder challenge #43 ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag kom ik langs om jullie te herinneren aan de lopende challenge bij Ons borduurkaartenblog, voor welke challenge ik ook een reminderkaart heb gemaakt. De basis heb ik bewerkt met te gekke krijtjes en vervolgens heb ik een patroon van Sjaak geborduurd. Het garen is uit de grote doos klosjes van Joy. Het plaatje komt uit de voorraad en is al zo ontzettend oud, maar blijft leuk en toepasselijk. Jullie kunnen weer een leuke prijs winnen!

Fijne zondag, ik ga even op de koffie bij moedertje.

Liefs, Cindy


7 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig Cindy, mooi van kleur, een mooi patroon, héél mooi geborduurd.
    Je knapt gelijk wat op als je zo.n mooie kaart mag ontvangen.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! En heerlijk zomerfruit! Tuurlijk ga je even bij je moedertje op de koffie!! Zou gek zijn als je dat niet deed ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi deze beterschaps kaart! Prachtig patroon en heel mooi van kleur.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi borduurkaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit kaartje Cindy...zo een leuk borduurtje erop ...en ook een heel toepasselijk plaatje erbij!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooi kaartje daar moet een zieke toch wel van opknappen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie beterschapskaart met het borduurwerk en de heldere kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy