maandag 24 juli 2017

Zomerchallenge bij The Dutch Besties

Hallo allemaal,
Ben ik toch helemaal vergeten om mijn kaart te plaatsen voor de lopende challenge van My Bestie Dutch Girls designs, maar bij deze alsnog. Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Het papier is van First Edition en de mallen die ik heb gebruikt zijn van Joy en Creative Expressions. De fluffy is één van mijn favoriete digi's en is ingekleurd met copics.

Nog een paar hectische dagen en dan heb ik heerlijk twee weken vakantie. 

Fijne avond allemaal!

Liefs, Cindy


9 opmerkingen:

  1. Heel mooi Cindy. Lekker zomers. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!! En wat heerlijk voor je dat je vakantie al bijna begint! Nog een paar daagjes doorbuffelen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél vrolijk deze zomerse kaart Cindy. Die fluffy Besties vind ik ook wel erg leuk. Klinkt wel gezellig: "fluffy"..:) Mooie kleurtjes ook. Nog even succes met de laatste loodjes en dan lekker genieten..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zomers kaartje Cindy, laat de Fluffy maar zweten, ik ben blij dat het niet meer zo heet is.
    Je hebt weer zo mooi gekleurd, mooie kleurencombinatie.
    Nog 4 daagjes buffelen en dan VAKANTIE.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk zomers kaartje Cindy, het ziet er weer mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij ben je aan vakantie toe Cindy...nog even en dan kun je ook genieten! Je Bestie kaart brengt je al in de relax sfeer en is prachtig!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk model, mooie kleuren en de afbeelding is weer prachtig gekleurd!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart. Prachtige kleuren en leuke stempel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijk zomers kaartje Cindy!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy