dinsdag 1 augustus 2017

Nieuwe challenge bij My Bestie International

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag start er een nieuwe challenge bij My Bestie International. Het thema van de maand is nautical.   Zoals jullie misschien wel weten ben ik een grote fan van de fluffies. Ik vind dit ook weer zo'n schatje. Jullie kunnen hem <<hier>> vinden. Natuurlijk heb ik weer gekleurd met copics. Het kaartmodel is het kijkkastje van Marianne Design. De golven zijn van memory box en de bootjes zijn van metaal van Rahyer. Ten slotte is het designpapier van Authentique. Ik heb hier weer met heel vee plezier aangewerkt. 

Neem ook eens een kijkje op het blog bij de creaties van mijn DT collega's, het is weer en prachtige verzameling kaarten.

Liefs, Cindy

8 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, die "Fluffy's" vind ik ook heel leuk, ze lijken op mij..hihi. Mooie kaart met diepte en wat een prachtige golven zijn dat. Het meisje heb je weer mooi ingekleurd. Een heerlijk zomerse kaart :).
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een keileuke kaart Cindy,
    mooi maritiem kijk kastje heb je gemaakt, gave digi en leuk en fijntjes zijn de golven,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat heb je de dikke dame weer prachtig gekleurd Cindy, ook het doorkijkmodel van je kaart is erg mooi gemaakt, ik ben er weg van.
    Liefs je moeie moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Cindy, je laat ons weer prachtig kleurwerk zien.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja je vind de fluffies helemaal geweldig hè Cindy... ik vind ze ook zeer lollig!
    Je kijk kastje is prachtig en wat een sierlijke golven van Memory box!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje zeg, mooi gemaakt!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy