woensdag 2 augustus 2017

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Hallo allemaal,
Door mijn vakantie ben ik helemaal vergeten mijn DT-kaart voor ons borduurkaartenblog te plaatsen, dus bij deze alsnog. Vandaag zijn we een heerlijke dag naar Blijdorp geweest. Het weer was schitterend en we zijn precies op tijd thuis, want het is net begonnen met regenen.


Voor de basis van de kaart heb ik een patroon van Christa gebruikt. Het plaatje is uit een blok van Craft Emotions. Het garen is uit de voorraad, net als de overige versiersels. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de prachtige voorbeelden van mijn DT-maatjes. De challenge loopt nog tot 31 augustus a.s.. Ben benieuwd naar jullie inzendingen. 

Liefs, Cindy

9 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt, en een heel mooi patroon en kleuren gebruikt. Geniet nog van je vakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige borduurkaart. Je kijkkaart met de fluffy is geweldig. Leuk hè zo'n dagje naar de dierentuin.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer een juweeltje om te zien Cindy, zo prachtig geborduurd met dit mooie patroon.
    Ik vind hem zo mooi, je weet waar ik woon hè.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met prachtig borduurwerk Cindy

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Cindy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ben net bij je moeder geweest en die had al net zo'n mooi kaartje als jij!
    Super zeg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo'n plaatje Cindy. Mooi die uitsnedes bij het borduurwerk. Wat leuk dat jullie naar de dierentuin zijn geweest, dat is voor mij echt járen geleden :)
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart is het geworden met dit mooie borduurpatroon.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Cindy! Leuk ook hoe je hem langs het patroon hebt gesneden/geknipt! Lieve groetjes, Wilma xxx
    (Ook van jou heb ik kaartjes gemist volgens mij, kom morgen verder kijken, blogger leeslijst heeft kuren volgens mij)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy