woensdag 1 november 2017

Nieuwe challenge My Bestie International - herfstkleuren

Goedemorgen allemaal,
Als jullie dit lezen ben ik gezellig een dag met mijn moeder en mijn kleine nichtje op stap. Ze wil heel graag een keer met de metro, en dat gaan we vandaag doen. ik ben reuze benieuwd! Vandaag start een nieuwe challenge bij My Bestie International. Het thema is dit keer alles mag met de optie herfst(kleuren). 


Voor deze kaart heb ik weer gebruik gemaakt van een Dutch Doobadoo mal. De digi kun je hier vinden. Ik heb hem natuurlijk weer ingekleurd met copics. Is ze niet leuk? Het papier komt uit de voorraad. De paddestoelen heb ik bewerkt met witte Nuvo. 

Fijne dag allemaal!

Liefs, Cindy

10 opmerkingen:

  1. Een mooi en lief herfst kaartje heb je gemaakt Cindy.
    Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een prachtige kaart Cindy.Alles weer tip top gecombineerd. Mooie kleuren. en erg leuk afgewerkt. Je kan ook zo mooi inkleuren! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart in deze warme kleuren. En zo knap ingekleurd! Leuk met die herfsttoef bovenaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje van een kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Cindy! Alles past weer perfect bij elkaar en prachtig gekleurd.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is heel erg mooi Cindy...gezellig alle paddenstoelen en zelfs de muts van Bestie ook in stijl! Goede afleiding voor je mama want het wil met de gezondheid niet zo vlotten las ik net!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Cindy, ik kleur zelf nauwelijks meer maar kan er wel volop van genieten als andere dat doen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je weer weten te maken! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig Cindy, mooi gekleurd en afgewerkt.
    Het was leuk voor Noa met de Metro, maar ik ben doodop, ik hd het niet willen missen hoor, dat niet, maar erg vermoeiend.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy